Klacht: wat en leuke tablet actie!!!!

op 05 april 2013 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Veronica had eindelijk ook eens een actie voor trouwe leden. Namelijk een tablet actie in de maand januari/februari.
Ik heb namelijk om precies te zijn op 27 januari gebruik gemaakt van de actie tablet met lederen omslag en extra geheugen kaartje. Na wat moeilijke mailtjes eindelijk een levertijd gekregen 1ste week van april.Het is vandaag vrijdag 5 april en nog steeds geen tablet ik heb dan ook mijn vertrouwen opgezegd in Veronica(geen abonnee meer)

direct leveren v/d Tablet met een geweldige geste van veronica in een leuk spel na keuze van een willekeurige spelsite.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veronica Magazine

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veronica Magazine nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Veronica Magazine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Veronica Magazine

Heeft op 26 april 2013 om 11:27 geantwoord

Er is een email naar de auteur van deze klacht verzonden.

Reactie van de melder van de klacht nouwspac

7 jaren geleden - Ik heb van Veronica niets mogen vernemen, ze hebben wel de tablet gestuurd, echter er is geen contact geweest in welke vorm dan ook. Heb uit ongenoegen mijn abonnement opgezegd, daar hebben ze dan wel standaard met een brief op gereageerd dat dit pas in december zal plaats vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door nouwspac