Klacht: wat een vuile nest

op 05 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij zijn afgelopen zaterdag aangekomen op vakantiepark de droomgaard in tilburg. nu hebbben wij zelf altijd op camping gestaan en weet dat ik geen vijf sterren hotel moet verwachten. na ons lakenpakket te hebben ontvangen gingen we naar onze gehuurde sta caravan. wij komen binne en er was totaal niet gepoetst? vuil, etensresten op de bank, een dikke laag stof, matrassen die half uit de bedden getrokken waren van de lakens af te halen, dus kortweg er was niemand in geweest. tot slot ontdekte onze dochter beestjes in bed, precies vlooien of iets. hierop hebben wij ons laken pakket gepakt en zijn dit op de receptie gaan melden. wij kregen een andere aangeboden , eten in de cafetaria, maar die andere caravan moest ook nog wel gepoetst? het was ondertussen half zeven s’avonds. wij hebben dit geweigerd om de reden dat wij in dat park niks meer vertrouwden en zeker geen eten meer . zo vies, schandalig dat ze ons dit in eerste instantie durven aanbieden !!!!!ik hoop dat dit opgelost wordt want had tien minuten ervoor netjes alles betaald en nu konden ze het toch niet direct terug betalen. wij wachten op ons geld. duur weekend geworden want we zijn even verderop in een hotel gaan overnachten.
de familie Stappers uit Overpelt

Gewenste Oplossing:

ons geld terug en liefst geen drie weken wachttijd of zo. als dat zo lang moet duren dat ze het te druk hebben zegt dat voldoende over het aantal klachten dat er binnen komen. geeft stof tot nadenken of werkorganisering zou ik dan zeggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

Bericht van

6 maanden geleden - Geachte familie Stappers, allereerst onze excuses voor de ontstane situatie. Inmiddels hebben wij geëvalueerd en is er een terugbetaling onderweg naar uw iban nummer. Wij hopen u hiermee tegemoet gekomen te zijn en uw klacht opgelost is. Met vriendelijke groet team Hospitality

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 11 juli 2016 om 15:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte familie Stappers,

allereerst onze excuses voor de ontstane situatie. Inmiddels hebben wij de melding geëvalueerd en is er een terugbetaling onderweg naar uw iban rekeningnummer. Wij hopen u hiermee tegemoet gekomen te zijn en uw klacht daarmee opgelost is. Wij hopen u snel weer welkom te mogen heten op een van onze vakantieparken.

Met vriendelijke groet team Hospitality
Oostappen Groep Vakantieparken

Alle klachten die gemeld zijn door citroen1234