Klacht: wat een smerig asociaal volk werkt daar zeg!!!!!

op 27 augustus 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

kreeg een brief binnen van ze, wat op mijn adres stond maar met een geheel andere naam erboven.
nou ik woon hier al 16 jaar en er heeft nog nooit iemand gewoond met die naam.

dus ik kijken of het misschien alsnog voor mij bedoeld zou zijn dus de brief geopend, nou ik weet niks van een vordering af die erin stond.

dus ik gebeld, en gezegd dat hun wel heel slordig omgingen met andermans prive dingen omdat ik dit binnen kreeg en niet degene waarvoor het bedoeld was. nou dat mocht niet gezegd worden.
het madammetje wat ik aan de lijn had zei waar ik het lef vandaan haalde om andermans brieven te openen.
ik zei wat? jullie maken hier de fouten en strooien vorderingen van iemand anders maar gewoon bij een ander neer op zijn adres, en niet ik dacht ik zo en wat zou je zelf doen als je een incasso vordering binnen kreeg.
toen begon ze allemaal van zo ga ik met jou niet praten en bla bla bla.
toen probeerde ik erdoorheen te komen maar ze bleef maar ratelen en doorzeuren en hoorde mijn verhaal totaal niet aan.
daarop werd ik erg boos en zei nu laat je me onderhand uitpraten.
en toen gooide madam de hoorn erop.
ik heb werkelijk nog nooit zo arrogant en asociaal mens mee gemaakt.
maar zoals ik hier uit meerdere verhalen al gelezen heb is dit bij jullie de normaalste zaak van de wereld om zo tegen mensen te doen.
maar geen probleem ik heb zo mijn connecties om jullie onbeschofte bedrijf eens flink in de publiciteit te krijgen. dat lijkt me wel eens heel hard nodig voor jullie.

waag het niet om mij nog een brief te sturen of om ook nog maar 1 keer telefonisch contact op te nemen want dat span ik ipv jullie tegen mij, ik tegen jullie een rechtzaak aan en mijn advies. laat al jullie medewerkers hun mond een keer spoelen met dreft. dat wast alle troep ( asociaal onbeschof gedrag) die uit de mond van jullie mederwerkers komt weg.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 12 september 2016 om 11:40 geantwoord