Klacht: Wat een rotbedrijf!

op 26 januari 2013 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Half jaar geleden een bepaald niet goedkope laminaatvloer gekocht en die ook laten leggen. Zal u het hele verhaal besparen maar kort gezegd: de afwerking vd vloer is te beschamend voor woorden. Uiteraard dit doorgegeven en tot 3!!!! keer aan toe komt een “ploeg” aan de deur die doodleuk zeiden: wij hebben die vloer niet gelegd, dat was een andere ploeg. Uiteindelijk heeft de laatste wat knip en plakwerk gedaan maar echt, het ziet er niet uit en was het zó beu dat ik er de brui aan gaf, ben die lui zó zat. En dan die figuren vd planning, grotere sukkels bestaan gewoon niet. Heel die vloer háát ik als de pest want we hadden het zelf tig keer beter gekund. De dorpels liggen echt om te huilen, ze hadden en zelfs stukjes van 1 cm ingelegd, de hoge plinten zijn te kort/scheef en niet netjes in hoekverband, stukken laminaat zijn te kort afgezaagd dus dat zie je want de plinten overbruggen het niet, twee tegenover elkaar liggende kamers liggen tov elkaar uit het lood en dan heb ik nog niet alles vermeld. Ben helemaal klaar met die lui (vestiging Spijkenisse). Wát een dramabedrijf en wát een ongelooflijk slechte planners en leggers. Heb er verder niks meer aan gedaan want ik wil ze hier niet meer in huis hebben, die knoeiers. Dus ben ongelukkig met een prijzige vloer. Ga een plaatselijke vloerenzaak maar vragen of zij eea kunnen oplossen, kost me wel geld maar beter dat dan met deze ellende zitten. KNOEIERS!

Is niet op te lossen, daar hebben ze de kunde en zeker de feeling niet voor. Enige oplossing is dat iedereen gewaarschuwd is en bij deze knoeiers heel hard voorbijloopt.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb Roobol een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 20 september 2017 om 13:07 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Triestevloer