Klacht: Wat een droeftoeters

op 22 april 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik zit nu al dik een jaar te worstelen om een abonnement bij hun stop te zetten. Uiteindelijk na meerdere mailtjes maar gewoon gebeld, daarin werd duidelijk dat voor dit jaar de betaling uiteindelijk per abuis was gegaan en ik geen kosten hoeft te betalen. Uiteindelijk was het stil, tot ik vandaag ineens een laatste waarschuwing binnen heb gekregen van het incassobureau.

Als aan hun woord gehouden wordt. Ze vertelde me aan de telefoon dat ik geen betaling hoeft te doen omdat hij geannuleerd schijnt te zijn. Waarom krijg ik dan na 4 maanden stilte ineens een waarschuwing binnen?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte heer Drechsler, De aanmaning van het incassobureau is onterecht en wij hebben doorgegeven dat dit moet komen te vervallen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 15:37 geantwoord

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Abonnementenland

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin uit Tilburg