Klacht: Wasmachine geeft code out of balance

op 02 oktober 2016 over LG in de categorie Electronica Merken

We hebben anderhalf jaar geleden onze wasmachine gekocht ,vanaf dag 1 problemen , het is een 12 kg direct Drive F1495BD
Ze zijn in het begin 2 keer langs geweest , en steeds maar problemen ,toen hebben we onze oude was machine maar weer gebruikt tot deze het echt begaf.
Nu hebben we weer de nieuwe LG aan gesloten ,maar nog steeds hetzelfde probleem
Monteur is langs geweest ,en zegt nu dat de wasmachine alleen goed doet wanneer hij op beton staat ,te gek voor woorden , het bedrijf waar wij hem hebben gekocht hebben de wasmachine bij ons geplaatst ,en in onze lek bak gezet.
Dus moest nu weer 126 euro betalen ,terwijl het probleem niet wordt op gelost.
Hij zie ook dat een paar zand zakken het probleem oplost voorlopig.
Dus niet , wij kopen een van de modernste wasmachine en hebben alleen maar probleem mee.
Ik hoop echt dat u een oplossing kan vinden zonder dat we nogmaals moeten betalen ,anders haal ik liever maar weer een nieuwe ,maar 1 die alleen wast en droogt , dat is uit eindelijk de reden waarom we een machine kopen.
Mag toch verwachten als we een wasmachine kopen dat we er ca 5 jaar geen problemen mee hebben

Bvd voor de hulp

Zorg aub dat het probleem wordt op gelost of kom de machine ophalen en geef het geld terug waar u denkt dat ik recht op heb ,zodat we geen probleem meer hebben

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LG

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert van den Brink