Klacht: Washcat vochtvanger

op 13 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Wij hebben een washcat vochtvanger gekocht en nergens staat hoe het zakje in de vochtvanger moet. Wij hebben het zakje boven dan het plateautje en daaronder de bak waar het water in hoort te komen maar ik zie geen druppeltje water erin terwijl de kozijnen weer heel nat zijn. Kan iemand een goeie omschrijving geven van hoe ik precies het zakje moet doen zodat dit werkt?

Als ik een goeie omschrijving heb van hoe het werkt en als het daadwerkelijk vocht opneemt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellemieke De Bruijn