Klacht: Wasdroog combinatie

[email protected] op 17 februari 2021 over ASOGEM in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim 3 maanden moeten wachten op herstellen van wasdroog combinatie. Na 2 maal reparatie weer defect en waterschade aan vloer. Machine word uiteindelijk geruild voor verkeerde kleur/typenummer. Ten laatste ook gesproken met Jelle deze man hoort niet op de aftersales thuis. Geen sorry geen begrip

Gewenste Oplossing:

Excuses en vergoeding schade

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ASOGEM over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ASOGEM in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ASOGEM een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ASOGEM

Heeft op 17 februari 2021 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer of mevrouw Smits,

Wij betreuren de situatie.
Ik zie inderdaad in het systeem dat er wat onduidelijkheid was over het vervolgmodel i.v.m. de omruiling.
Gelukkig is dat uiteindelijk opgelost.
U geeft aan dat er schade is ontstaan aan de vloer. Wij ontvangen hier graag meer informatie over.
Wilt u ons per mail hierover berichten?
Dit kan naar [email protected] met als referentienummer 4389 TL-24.

Met vriendelijke groet,
TD Asogem

Bericht van ASOGEM

1 jaar geleden - Beste, De wasmachine in het antraciet is niet op voorraad en daarom heeft u een voorstel gekregen voor een witte. Dit is telefonisch met u besproken en zal ook geleverd worden. Met vriendelijke groet, TD Asogem

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]