Klacht: Warmte kacheltje kapot

op 28 november 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Beste action,

Ik heb arfgelopen 7 januari 2016 een warmte kacheltje bij jullie gekocht. Er zit een garantie op van 2 jaar.
En nou sinds paar dagen, gaat het kacheltje vanzelf uit en dan duurt het ook een lange tijd voordat het weer aan gaat. En als ik het kacheltje alleen voor de sier aan wil hebben gaat het lampje niet meer aan.
ik wou vandaag het kacheltje gaan ruilen, maar toen kwam ik er achter dat ik de bon ben verloren. Vorige week had ik de bon nog. Ik weet dat als je geen bon hebt dat ze mij ook niet verder kunnen helpen. Ik baal zo ontzettend dat ik de bon ben verloren
Is er misschien toch een oplossing er voor? Want ik heb er €50,00 voor betaald. En het zou zonde zijn als ik het kacheltje weg zou moeten doen.
Ik heb er een foto van gemaakt, alleen is de foto te groot geeft, dat geeft die aan.

Als het kacheltje gemaakt kan worden of dat ik alsnog een nieuwe kan krijgen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 week geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janey.