Klacht: Warm water

op 19 juni 2016 over Woonbron in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon al 3 jaar in mijn woning en heb om de 3 maanden geen warm water, elke keer word er iemand opgestuurd van de eneco maar er word gezegt dat ze geen probleem kunnen vinden. Dit gebeurd al een tijdje er word wel wat gedaan maar zonder enige resultaat…

Gewenste Oplossing:

Als het word opgelost en dat ik niet meer opeens zie dat ik geen warm water heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 09 augustus 2016 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Naar wat ik heb begrepen is er inmiddels een nieuwe ketel bij u geplaatst. Ik ga ervan uit dat hiermee alle mankementen voor wat betreft het wegvallen van het warme water zijn opgelost. Zo niet, laat u het ons dan vooral weten via onze klantenservice.
Met vriendelijke groet, Joyce

Alle klachten die gemeld zijn door Skadiye