Klacht: Wanprestatie

op 22 april 2017 over 24-7 loodgieter.nl in de categorie Loodgieters

Na de installatie van de slimme meter door Stedin bleek ergens een gaslek te zijn. De monteur zei mij een loodgiedet te bellen, het was inmiddels 17.00 uur. De eerste link op google was 24-7 loodgieter.nl. Onervaren als ik was (nu niet meer!) en wat paniekrig gaf 24-7 loodgieter.nl. uitkomst. Echt niet, na 1,5 uur bezig te zijn geweest, onderwijk kwekkend over allerlei onzin over vriendinnen, kregen we de rekening gepresenteer: 756 euro, 95 euro materiaal (?) de rest arbeiidsloon x 2. Sorry, maar ik heb gevraagd naar een loodgieter, niet naar 2 loodgieters. Pinnen kon niet (apparaat kapot) internetbankieren kon ook niet, alleen cash. Mjjn man is geld gaan pinnen bij betaalautomaten, de heren bleven wachten voor de deur nadat ik er uit had gezet. Politie gebeld, omdat dat wachten voor de deur mij niet beviel.. Als het nu nog geholpen had, geen zier, we hadden nog steeds geen gas, dus geen cv en koken. Later op de avond gebeld met deze heren, ja ze zouden de dag errna terugkomen, wel weer betalen! Echt niet. De volgende dag kwam er een Stedin monteur die ik hun”rapport” heb laten lezen, zijn conclusie was belachelijk hoge rekening, geen prestatie verricht en alles qua bar etc. klopte totaal niet. Anyway wij zijn zwaar opgelicht door dit 2-tal. Ga nooit met deze kwakzalvers in zee, ze maken misbruik van de situatie doordat Stedin aangaf dat er een gaslek.Uiteindelijk heeft mijn zwager het opgelost, die ook niets begreep van het rapport van de 2 heren van 24-7 loodgieters. Ik heb mijn les geleerd, in nood draaien die etters je een poot uit.

Als 24-7 tenminste de uren terugbetaald, wanprestatie en geen prestatie

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24-7 loodgieter.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24-7 loodgieter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]