Klacht: wanprestatie

op 04 juli 2016 over Tussen Cor & Kitsch in de categorie Interieurbedrijven

Heb een lamp gekocht bij Tussencorenkitsch in Maassluis en gevraagd of deze heeeeel goed verpakt verzonden kon worden. Dat werd mij toegezegd. Heb 10,00 verzendkosten betaald. (werkelijke kosten 6,95) Helaas heeft “Cor” de lamp alleen in een plastic zak op de post gedaan. Gevolg; alle lichtmetalen bladeren verbogen, de ophanghaak verbogen en een lichtpunt afgebroken. Een kind kan bedenken dat een plastic zak niet “heel goed verpakken”is.
Vervolgens krijg ik van “Cor” te horen dat ik dan maar meer voor het verzenden had moeten betalen als het goed had moeten worden ingepakt… Terwijl “Cor” mij zelf deze verzendkosten heeft berekend, nadát ik gezegd had dat het heel goed verpakt moest worden. Als ik dat aan hem schrijf schakelt “Cor over op de volgende argument : ik moet post nl maar aanklagen, terwijl hij zelf degene is die het niet goed heeft ingepakt.
Hij weigert iedere verantwoordelijkheid voor zijn fout en weigert een oplossing.
Is ook nog onbeschoft tot op het bot!
Ik zou zeggen….. wees gewaarschuwd voor dit bedrijf!!

Wanneer \"Cor\" de lamp laat repareren of mij mn geld teruggeeft, inclusief verzendkosten.

Alle klachten die gemeld zijn door y. Kohler
x