Klacht: Wanpraktijk van zowel afslankringen als Billink

op 03 augustus 2017 over Afslankringen.nl in de categorie Gezondheidswinkels

op 14-6-2017 bestel ik een afvalproduct met de aanbieding dat als het mij niet bevalt ik het mag terug sturen ook al is de inhoud gebruikt en na 30 dagen betalen. Op 05-07-2017 reageert ineen keer Billink met dat ik moet betalen. Op donderdag 06-07-2017 stuur ik een email met de vraag hoe en wat ik moet doen omdat ik het product wil terug sturen en ook mag maar op hun site staat het tegenovergestelde. Enige reaktie dat ik krijg is dat ze ontvangen hebben.Op vrijdag 21-07-2017 reageer ik voor een tweede keer waarom ze niet reageren. Weer geen reaktie ondertussen een sommatie erbij van Billink. Neem contant op met billink op 21-07-2017 en leg de situatie uit, met hun antwoord dat Indien de webshop langer dan vijf werkdagen niet heeft gereageerd op de toegezonden e-mail vernemen wij dat graag.
De e-mail welke is gestuurd kan naar info@billink.nl worden toegezonden, aan de hand van de e-mail nemen wij contact op met de webshop.

Nathalie

Ondertussen de emails naar hun opgestuurt. en ondertussen op 25-07-2017 dit bericht van billink
Goedemiddag,

Hartelijk dank voor je bericht.

Wij raden je aan om de reactie van de webshop af te wachten, indien je na vijf werkdagen nog geen reactie hebt ontvangen vernemen wij dit graag.

Klantenondersteuning Billink

ondertussen ik maar afwachten en dan als kers krijg ik op de taart sturen ze me een brief naar huis met het bedrag met 2x sommatie, dus reageer telefonisch voelt de persoon zich nog aangevallen en dan krijg ik dit bericht en ondertussen heb ik het product opgestuurt en kost het me 6.95 euro.

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor je bericht.

Inmiddels hebben wij een reactie vanuit de webshop ontvangen, zij hebben het volgende aangegeven:

Beste,

Als cliënt het gisteren heeft geretourneerd is dit buiten de 14 dagen
retoursgarantie en zullen wij het retourspakketje opnieuw naar cliënt
verzenden.

Ruca-Sales BV
Team Afslankringen.nl

Voor verdere vragen kun je de webshop bereiken op info@afslankringen.nl of 0900 1712.

Klantenondersteuning Billink
Ticket:

Dus gisteren heb ik dit gestuurt naar billink

water sfinx

Beantwoorden|
Gisteren, 18:28
info@billink nl (info@billink.nl)
Goede avond.

Wat een onzin is dit nu weer?
Als jullie mij emails hebben gelezen .ze reageren niet op mijn mails en daardoor ben ik te laat met versturen omdat ik niet wist wat te doen. Als ik dit alles naar de Consumentenbond stuur en advocaat in handen neem hoe slecht dit is afgehandeld zowel door hun .

Het bedrag niet betalen en de smmatie kosten ook niet en mijn 6.95 terug

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afslankringen.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afslankringen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door soesje1409