Klacht: Wanneer mag ik weer leven zonder stress

op 22 januari 2014 over CVZ in de categorie klachtmelden

Ik zou over 2012 wanbetaler zijn bij Menzis. Menzis heeft mij meerder malen verteld dat ik afgemeld ben bij het CVZ in December 2012 en uitgeschreven per januari 2013. Ik ben de Menzis helemaal geen geldbedrag schuldig.
Menzis wilt u dat dan aangeven aan het CVZ. Nee dat kunnen wij niet doen. Ik word er helemaal gek van. Beslaglegging op loon ook nog is en heel onterecht. Wat speelt hier en hoe kan ik uit deze nachtmerrie komen. Dit is onmenselijk.

Een bewijs van uitschrijving en dat er een eind komt aan dit onterechte afpakken van geld.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CVZ over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CVZ in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CVZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CVZ

Heeft op 22 januari 2014 om 15:52 geantwoord

Onze afdeling ICB heeft contact opgenomen met mevrouw via email en daarna telefonisch. Er is duidelijk uitgelegd wat binnen dit dossier het verschil is tussen Menzis en het CVZ.

Heeft op 23 januari 2014 om 07:50 geantwoord

Goed contact gehad met het CVZ. Dat het probleem opgelost word hangt nu van de Menzis af deze zijn niet bereid contact te zoeken met CVZ het is ongelofelijk. Vandaag word er nog een poging gedaan om Menzis zover te krijgen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van CVZ beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door louise47