Klacht: misplaatsing van lasten

op 09 september 2016 over CVZ in de categorie

Zo weer FBTO van Chris Schonewille ook de handelen.
Waar in 2006 werd gedagvaard door Vesting Finance te Almere Stad van R.Ooms met de bevestiging dat FBTO is gevestigd te Noordwijk ZH waar mijn partner het boekje van FBTO uit Leeuwarden mee doet de sturen met het verweer in 2 vouw naar de rechtbank. Na de uitspraak van de officier van justitie heeft de rechter aangegeven van vrijspraak.
Nu bleek dat Vesting Finace de rechtbank heeft genegeerd.
Waar opnieuw Vesting Finance in opspraak kwam met de woorden dat FBTO was gevestigd in Utrecht waar wij de rechtbank in weten lichten waar de griffier ons berichten dat de rechtbank er niets meer mee te maken wilde hebben.
Bleek FBTO afdeling zorg de melding te verlenen aan CVZ die zelfs de Nationale Ombudsman waar negeren maar nog erger dat zelfs de Leden van de Staten Generaal deden negeren.
Waar zelfs het CJIB uit Leeuwarden deed vragen is dat volgens de wetgeving heel erg strafbaar omdat FBTO aan indiditeitsfraude doet plegen met de woorden dat 2 heren zijn gebied waar zij wisten te verklaren.
Alleen wilt FBTO niet de huwelijks acte verlenen. Als de 2 heren ongehuwd zijn.
Waar Vesting Finamce 3 gerechtdeurwaarders hebben ingeschakeld waar belasting beslag is gelegd, alle rijks instellingen werden genegeerd. En nu blijft CJIB ook nog te durven te vragen waar zelfs een auto door een niet geregistreerde politie agent werd erg te halen is het toch wel een hele vieze oplichtingszaak waar ook nog discriminatie in het spel bevind.

De 10 jaar daar FBTO blijft tegen werken is dat hij beter een faissament aanvraging kunnen gaan doen voor dat ook andere burgers dan duppe worden van FBTO o plichtings Zorgverzekering doen.afsluiten

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CVZ over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Adviseur