Klacht: Wanneer biedt Paagman een oplossing?

op 20 mei 2021 over Paagman Den Haag in de categorie Algemeen, Boekhandel

Op 18 April heb ik Paagman geïnformeerd dat mijn dure Fisher Space Pen Original Astronaut Pen AG7 kapot was en heb ik deze pen ter reparatie naar Paagman opgestuurd. Een bevestiging van ontvangst van de pen heb ik ontvangen. Echter, tot op heden wordt mij maar geen reactie gegeven of de pen gerepareerd wordt, of dat een nieuwe pen wordt gestuurd. Na verschillende redenen van ziek zijn en vakantie is mij gemaild dat de pen bij de fabrikant is zoek geraakt. Maar nog steeds krijg ik geen oplossing aangeboden. Een pro-actieve reactie vanuit Paagman blijft uit.

Ik ben tevreden als mij een oplossing wordt geboden; het opsturen van mijn gerepareerde pen of een nieuwe pen. Het zou fijn zijn als Paagman mij pro-actief over de voortgang reageert. Tot op heden moet ik voortdurend zelf contact met Paagman opnemen (waarbij de toonzetting ook niet echt klantvriendelijk is).

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paagman Den Haag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fawinter