Klacht: wachten op fiets met nieuwe band oplegging duurt te lang

op 13 mei 2016 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn x-tract fiets heb ik binnen gedaan bij itek-leopoldsburg voor een nieuwe achterbinnenband en achterbuitenband vervanging , verleden week op 06/05/2016 .
Tot op heden nog niet gereed ???
Ik zelf bij een gewone fiets vervang ik dit op één uurtje

Gewenste Oplossing:

niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ITEK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ITEK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ITEK

Heeft op 14 mei 2016 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Door een samenloop van omstandigheden duurde de reparatie langer dan nodig. De fiets is ondertussen gerepareerd en de klant heeft deze gisteren enkele uren na deze melding kunnen ophalen. Wij betreuren het feit dat de klant heeft moeten wachten en we zijn blij dat we kort na de melding alles in orde hebben kunnen maken.

Alle klachten die gemeld zijn door Eddy Vandingelen