Klacht: Wachten op de ondergang

op 25 februari 2018 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Het is duidelijk dat het bedrijf worstelt met schulden o.i.d.
Ik ben nu in 2mnd 2x geweest. Restaurant boven is dicht en de medewerker mocht daar niks over zeggen? De tweede keer viel het ook vooral op dat de toiletten nog steeds niet waren gemaakt. Net zoals een aantal sauna’s en draaideuren. Aantal douches zijn niet op temperatuur. (Duidelijk niet bedoelt als koude douches) Je hoort de bezoekers om je heen klagen over het restaurant. Slechte bediening, maar dat ligt niet aan het personeel.
Nu is lunchroom max ook dicht voor ‘verbouwing’. Waarom zou je dat doen als er zoveel andere dingen stuk zijn en onderhoud vereist? Deze blijft waarschijnlijk ook onverklaarbaar lang gesloten.
Wat ik ernstig vind aan deze zaak is dat de veiligheid van de bezoeker op het spel komt te staan. Het is wachten tot dat het een keer goed misgaat met temperatuur of hygiëne!

Hier moet goed management komen te staan die met budget de boel op orde kan krijgen. (Mits het budget er dus is)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mlena