Klacht: wacht op terugstorting bedrag

op 12 september 2017 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Na aanmelding bij Lexa zijn er 2 bedragen afgeschreven van mijn rekening. 59,94 voor drie maanden en 89,94 voor premium lid. Deze tweede optie was niet de bedoeling. Ik heb gelijk dag erna Lexa opgebeld.
De medewerker vertelde me dat dit vaker voorkomt en dat ik het bedrag teruggestort zou krijgen op mijn rekening. Het kon wel enige tijd duren..

Na een maand had ik het bedrag nog niet terug. Ik heb lexa wederom gebeld maar dit keer nam niemand op. Ik heb hierna nog een aantal keer gebeld op dinsdag tussen 10:00 en 12:00..en donderdag tussen 10:00 en 12:00.
Niet bereikbaar.

Ik wil graag het bedrag van 89,94 terugzien op mijn rekening zoals beloofd.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Lexa Utrecht

4 maanden geleden - Intussen heb ik contact gehad met customer care team van Lexa per mail en heb het bedrag vrij snel teruggestort gekregen. Super fijn! Per mail waren ze heel snel met antwoord en erg accuraat. Dus als je vragen hebt, mail ze i.p.v. bellen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lexa Utrecht