Klacht: Wacht al 3 maanden op mijn pc meubel

op 17 juni 2017 over Yori Meubels in de categorie Internetshops - Meubels

Ik wacht al meer dan drie maanden op mijn pc meubel, alles is al betaald. Meneer laat niks van zich horen laatste bericht is van 1 maand terug en daarin zou ik binnen een week horen wanneer de pc meubels geleverd zou worden. Nu laat hij na diverse berichten niks meer horen. Heb ook al aangifte gedaan bij politie voor oplichting.

Zodra mijn pc meubel is geleverd en ik compensatie krijg voor geleden schade aan tijd !

Reactie van de melder van de klacht Ricardo Renes

4 maanden geleden - Meubel is geleverd na 4 maanden wachten, Yori meubels is een partij dat je niet serieus moet nemen. Als ik alles van te voren wist had ik nooit zaken gedaan met dit bedrijf. Elke keer maar weer smoesjes verzinnen om ervoor te zorgen dat je niet hoeft te leveren. Ik heb Yori meubels de zelfde dag een bericht gestuurd dat de kast die geleverd was niet de kast is die ik besteld had, en er ook niet gedaan is wat ik gevraagd had namelijk gaten aan de achterkant maken voor de kabels. Schijnbaar is 4 maanden niet genoeg voor deze kast, als er nog 2 maanden aan gewerkt was dan had het misschien beter geweest. Er zijn genoeg andere partijen die wel eerlijk zaken met je willen doen, en betere kwaliteit leveren.

Alle klachten die gemeld zijn door Ricardo Renes