Klacht: Waarom hebben jullie choco cappuccino uit de handel genomen ? Is mijn faforiet de andere smaken zijn veel te zoet velen mensen dronken het graag ben zéér teleurgesteld jammer dit

Abbygail op 15 januari 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Choco was mijn faforiet samen met mij velen andere mensen geef ons de rede waarom jullie dit nu gedaan hebben

Nescafe choco cappuccino

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 06 april 2018 om 13:59 geantwoord

Beste Ans,

Bedankt voor je bericht waarin je vraag naar de NESCAFE Choco Cappuccino. Natuurlijk help ik je graag.

Deze is zeker niet uit het assortiment. Echter heet deze variant anders dan voorheen. De NESCAFE Choco cappuccino heet nu NESCAFE Double Choc Mocha.

Ik hoop dat je snel weer je vertrouwde koffie kan vinden in de supermarkt bij jou in de buurt.

Mocht je nog vragen hebben, dan mag je altijd bellen, mailen of een bericht sturen op facebook.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door