Klacht: waarom?

op 04 februari 2014 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

waarom de capuccinopads eruit gehaald?, 1 jaar geleden al
de Latte Machiato,hierdoor worden we gedwongen om een
andere koffiezetter aan te schaffen,en al die andere koffie-
capsule,s en zakjes haalt het gewoon niet bij de pads.
Dit is toch alleen maar een compliment voor jullie?
Laat ons niet in de kou staan .,please.

terug in de winkel!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Nestlé

3 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Het is voor ons belangrijk om te weten hoe u, als consument, over onze producten denkt. Excuses voor deze late reactie, we waren niet eerder op de hoogte van uw klacht. Naar aanleiding van uw vraag over de verkrijgbaarheid van ons product NESCAFÉ Cappuccino pads moeten wij u helaas meedelen dat dit artikel sinds kort geen deel meer uitmaakt van ons assortiment. Er was jammer genoeg te weinig vraag naar deze koffievariant en daarom waren wij genoodzaakt met de productie te stoppen. Helaas hebben wij hier zelf ook geen voorraad meer van. Wij zullen in ieder geval uw bevindingen registreren voor de Product Manager van onze marketingafdeling. Wel willen wij u informeren dat wij NESCAFÉ Cappuccino in een verpakking van 10 sachets in ons assortiment hebben, wat voor u wellicht als alternatief kan dienen. We hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Mocht u nog verdere informatie wensen dan kunt u ons altijd schrijven of bellen via telefoonnummer: 020 5699699. Met vriendelijke groet, Nestlé Consumentenservice

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door koffiepad