Klacht: waardeloze service en communicatie

op 29 september 2017 over AVG Nederland in de categorie Software

Ongevraagd moest ik na ruim 15 jaar van de ene op de andere dag overstappen van Norman naar AVG. Was een zeer tevreden klant van Norman: goede dienstverlening en service. Krijg nu de waarschuwing dat mijn proefversie van AVG verloopt, terwijl ik bij Norman nog een abonnement heb lopen tot 19-08-2019. Opeens moet ik producten van AVG (bij) kopen die ik niet wil. Ongevraagde reclame/pop-ups, zoals op dit formulier hieronder van T-Mobile. Simpel mailtje of telefoontje naar de klantenservice blijkt onmogelijk. Waardeloze service en communicatie. Heel slechte bedrijfsovername en bedrijfsoverdracht.

* mailadres van de klantenservice waar je simpel een mail naar toe kunt sturen over een abonnement of dienst (dus zonder eerst allerlei toeters en bellen in te moeten vullen zoals productregistraties).
* telefoonnummer van de klantenservice.
*geen ongevraagde diensten aanbieden.
* geen ongevraagde reclame /po-ups.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inge Massop