Klacht: Waardeloze service

op 19 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs zou ik een pakketje ontvangen van Dynalogic. Ondanks dat ik de hele dag thuis was, kreeg ik op een mailtje dat ik niet thuis zou zijn geweest. Op de track en trace kon ik zien dat het busje in een zijstraat stond. Het bleek dat er daar was aangebeld, want daar werd ook het ‘niet thuis kaartje’ in de bus gegooid.

Vervolgens heb ik bijna een half uur in de wacht gestaan voor een vervolgafspraak (betreft een betaald nr, terwijl het bedrijf ook een ‘normaal’ nr heeft).

Ik heb de klacht ingediend bij Dynalogic zelf, maar kreeg een standaardreactie:
“Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij hebben uw case zorgvuldig bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat de koerier bij u langs is geweest maar u helaas niet heeft aangetroffen. Spijtig om te vernemen dat de afspraak is misgelopen! Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Daar u aangeeft gewoon aanwezig te zijn geweest zal ik uw klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling om dergelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen.”

Ik kreeg GEEN antwoord op een vervolgmail die ik verstuurde.
Vandaar dat ik de klacht nogmaals op deze manier instuur.

Als de bezorger WEL bij mij is geweest, waarom lag het kaartje dan in een zijstraat in de bus op precies hetzelfde huisnummer? Of gooit u kaartjes willekeurig door de bus bij iemand?

Betreft klachtcode #GC-17004947#

Gewenste Oplossing:

€ 13,25 retour en een serieuze reactie en geen standaard e-mailtje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 15 september 2017 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer K.

Allereerst onze oprechte excuses voor al het ongemak. We zien inderdaad a.d.h.v. uw gegevens dat de koerier die dag wel bij uw adres geweest lijkt te zijn volgens zijn Track & Trace. Echter als ik verder kijk zie ik dat hij enkel langs uw adres is gereden en gestopt is om de hoek. Dit heeft mijn collega over het hoofd gezien, hiervoor excuses!

De koerier heeft in volle overtuiging op dat adres een kaartje in de bus gedaan. Ik zie dat mijn collega uw klacht doorgezet heeft naar de betreffende leidinggevende en zie dat zij al een gesprek hebben gehad met de koerier. Nogmaals excuses voor de verwarring!

Het spijt me u dit te berichten, maar wij kunnen uw verzoek tot compensatie niet honoreren aangezien wij via verschillende platforms bereikbaar zijn (MyDynalogic, Social Media, e-mail en telefonisch).

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 15 september 2017 om 15:48 geantwoord

Blijft waardeloos

Alle klachten die gemeld zijn door Geert K.