Klacht: Waardeloze klantenservice

op 07 februari 2018 over Philipp Plein in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin dit jaar heb ik schoenen bij PP besteld. De levering was prima optijd maar nu bleken de schoenen wat groot uit te vallen. Op internet een returnformulier ingevuld om de schoenen te ruilen voor een kleinere maat maar daar heb ik niets meer van gehoord. Heb nog 4x nagebeld en iedere keer krijg ik te horen dat er contact wordt opgenomen om het in orde te maken. Je verwacht het misschien wel.. niks ontvangen. Toch jammer dat zo’n groot (en ook duur) merk, zo’n service verleent aan haar klanten.

Gewenste Oplossing:

De schoenen ruilen voor een kleinere maat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philipp Plein over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door RdeP