Klacht: Waardeloze KLANTEN SERVICE bij Chrisine leduc

op 21 juni 2016 over Christine Leduc in de categorie Internetshops - Erotiek

Nou mijn bloed kookt momenteel!
Lees vorige klacht omtrent wachten op mijn geld ivm retour / manco pakket.

Als je een klacht meld bij Christine le duc is het hier de normaalste zaak van de wereld om gemaakte afspraken NIET na te komen!

Ik heb inmiddels met de volgende personen contact gehad: X  en als klap op de vuurpijl ene grof gebekte Y.
Als je met een van deze dames contact hebt laat alles vastleggen en nog beter neem je gesprek op!

O, die zegt dat een pakket gescand is bij depot en dat er beweging in het retour pakket. Dit is pertinent niet waar.
Het pakket wat beschadigd is door DHL is na een week wachten ineens MANCO OFTEWEL HIJ IS KWIJT. Dus niks gescand.
X en Y komen ook mondelingen afspraken niet na!
En U heeft helemaal een empatisch vermogen van een ……

Ik geef namelijk aan dat ik vandaag terug gebeld zou worden door X, dat was na een mondeling overeenkomst met X nog niet gebeurd.

Vervolgens leg ik mijn vraag voor de 5de keer uit aan U, nou wat ik toen te horen kreeg van deze ‘dame’ is verreweg van klant vriendelijk noch klanten binding. Ik zal het maar niet omschrijven maar kort samengevat je zoekt het maar uit en je wacht maar met je vraag!
Ik vraag haar of ik haar supervisor mag spreken antwoord: nee die krijgt u niet aan de lijn.
Echt ongelofelijk wat een klanten service hier.

ALS KLANT BIJ CHRISTINE LE DUC EEN KLACHT MELD BEN JE DAN OVERGELEVERD AAN DIT ONGEORGANISEERDE ZOOTJE DAMES.

Mijn advies BESTEL HIER NIKS EN ZOEK NAAR ANDERE FIRMA’S DIE IN IEDERE GEVAL WEL HUN AFSPRAKEN NA KOMEN.
Ps Pabo is dezelfde firma met zelfde webcare “medewerkers” dus blijf daar ook maar weg.

Minimaal afspraken na komen en ik wil persoonlijk contact met supervisor van de \\\'dames\\\'
Verder eis ik compensatie voor de geleden ongemak.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Christine Leduc over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Christine Leduc in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Christine Leduc een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Christine Leduc

Heeft op 22 juni 2016 om 09:34 geantwoord

Wij hebben als volgt gereageerd op de meest recente klacht van deze auteur:

Op 14 juni jl. ontvingen wij nam de auteur van deze klacht telefonisch contact met ons op, omdat het pakket vanwege beschadiging retour gezonden werd door DHL en de klant het betaalde bedrag terug wenste te ontvangen. Hierna is besproken dat wij het geld pas terug konden storten nadat de retourzending verwerkt is.

Op 21 juni is de retourzending bevestigd waarna de terugstorting zo snel mogelijk in orde wordt gemaakt.

Gezien de gesprekstoon en woordvoering van de auteur van de klacht tijdens de afhandeling hiervan zien wij bij voorkeur geen nieuwe bestellingen tegemoet in de toekomst.

Tessa
Webcare Team

Heeft op 22 juni 2016 om 13:10 geantwoord

Toch knap dat men de kern van het probleem niet kan inzien en wijzen naar andere terwijl ze zelf de veroorzaker zijn

Alle klachten die gemeld zijn door dvKCLD