Klacht: Pakket defect tijdens levering DHL wacht meer als een week op mijn geld

op 21 juni 2016 over Christine Leduc in de categorie Internetshops - Erotiek

Datum maandag 6-6-16 een een bestelling geplaatst van een grote order. (€633,38)
Meermalen contact gezocht om levering voor zaterdag 11-6-16 met DHL.

Helaas werd de zending en ophaal datum via Parcel shop van DHL gewijzigd naar een ander dag namelijk maandag 13-6-16.

Hierbij ook contact gezocht bij DHL, helaas was ophalen niet meer mogelijk.
Echter kreeg ik via track en trace op maandag 13-6-16 om 13:00 de melding dat pakket dermate defect was dat deze retour gestuurd zou worden.

Meteen contact gezocht met CLD, en nu komt mijn klacht.

Ik vertrouwde de zaak niet meer en heb mijn order op maandag 13-6-16 om 13:00 gecanceld, ik had immers het pakket voor zaterdag 11-6-16 benodigd.

De webcare team beloofde mij namelijk terug te bellen voor maandag 13-6-16 om 12:00.
Dat is helaas niet gebeurd terwijl mij dat nadrukkelijk belooft was. Vandaar de annulering van mijn order.

Telefonisch werd mij belooft dat men na zou gaan waar mijn pakket was, na een bevestigingsmail van gemaakte afspraken stond dat punt er dus niet in.
Wederom terug gemaild dat men na zou gaan waar mijn pakket dan zou zijn.
Ik moet namelijk wachten op mijn geld van niet geleverde producten.

Woensdag 15-6-16 om 17:07 werd mij per mail medegedeeld dat het pakket gescand was op het depot van DHL en dat er dus wel degelijk in “beweging” is

Vervolgens wacht ik meer dan een week op mijn geld, dus wederom contact opgenomen met CLD.

Vandaag 21-6-16 geven ze mij aan dat het pakket verloren is en dus manco gemeld dient te worden.
Wederom contact opgenomen en afgesproken dat ik een concreet antwoord zou krijgen.

Nu krijg ik een reactie: binnen enkele dagen kunnen we de terug storting verwerken.

Of te wel niet concreet en tevens wederom niet wat we telefonisch hebben afgesproken!
Ik wil namelijk vandaag mijn geld terug, ik heb immers al meer dan een week geduld gehad.
(betalen kosten qua tijd 1 minuut en terug storten meer als een week en dan nog enkele “verwerkingsdagen”)

Nu heb ik kosten gemaakt voor het bellen en tijd en energie in gestoken om het netjes op te lossen.

Hier ben ik dus nu helemaal klaar mee vandaar mijn klacht op deze site.

Vandaag mijn geld terug!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Christine Leduc over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Christine Leduc in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Christine Leduc een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Christine Leduc

Heeft op 22 juni 2016 om 09:34 geantwoord

Wij hebben als volgt gereageerd op de meest recente klacht van deze auteur:

Op 14 juni jl. ontvingen wij nam de auteur van deze klacht telefonisch contact met ons op, omdat het pakket vanwege beschadiging retour gezonden werd door DHL en de klant het betaalde bedrag terug wenste te ontvangen. Hierna is besproken dat wij het geld pas terug konden storten nadat de retourzending verwerkt is.

Op 21 juni is de retourzending bevestigd waarna de terugstorting zo snel mogelijk in orde wordt gemaakt.

Gezien de gesprekstoon en woordvoering van de auteur van de klacht tijdens de afhandeling hiervan zien wij bij voorkeur geen nieuwe bestellingen tegemoet in de toekomst.

Y
Webcare Team

Heeft op 22 juni 2016 om 14:10 geantwoord

Ook hier geen oplossing gerichte reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door dvKCLD