Klacht: waardeloze aanbieding

op 14 december 2017 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

2 weken geleden - Beste Rene/Corrie, namens Groeten van MAX neem ik graag contact met u op. Wellicht kunnen we u helpen met het oplossen van deze klacht en meerdere klachten die wij zien over het vervoer van Slangenreizen. Zou u mij kunnen mailen als u dit leest? Ik hoor heel graag het hele verhaal. Hartelijke groet, Myrthe (redactie Groeten van MAX), groetenvanmax@tuvalu.nl

Reactie van de melder van de klacht renecorrie

2 weken geleden - hallo, ik had een klacht neergelegd bij slangen reizen. we hadden voor 2 personen een kerstshopreis geboekt met als opstapplaats s'hertogenbosch. men heeft toen de opstapplaats gewijzigd naar eindhoven, maar dan had ik beter vanuit oss zelf naar oberhousen kunnen rijden. heb toen gebeld om de reis te annuleren en mijn geld terug te ontvangen, maar de reis kon alleen maar door de aanbieder eenzijdig gewijzigd worden. ik ben van mening, dat, als de voorwaarden veranderen, de klant ook moet kunnen wijzigen of opnieuw accepteren. de reis oss-oberhausen is veel minder complex dan oss-eindhoven-oberhausen. mvg rene van rooij

Alle klachten die gemeld zijn door renecorrie