Klacht: Waardelose Goodiebag

op 16 april 2020 over Its Beautiful in de categorie Juweliers

Ik heb deze GOODIEBAG besteld, hij kwam gisteren binnen, je betaald incl verzendkosten 18 Euro. Bestel deze alsjeblieft niet want de inhoud is nog geen kwartje waard.
Ik dacht ook mezelf eens gewoon lekker te verwennen in deze Corona tijd echter een dikke vette teleurstelling.
Ik krijg bv ook ieder maand de Goodiebox voor 19,95 thuisgestuurd, ben erop geabonneerd, altijd mooie en fijne producten voor je lijf. Tuurlijk wel eens een product wat je niet veel gebruikt echter dan kun je het kado doen aan een vriendin.
Vandaar mijn bestelling ook bij deze Juwelier, ik dacht heyyyyyy das leuk, maar echt mensen bestel hem niet, echt prut spuul wat je op de kermis krijgt bij touwtje trekken.
VOORDAT JE HEM BESTELD LEES OOK DE KLEINE LETTERTJES WANT RETOUR STUREN KAN NIET.
In deze is GOEDKOOP dus DUURKOOP.
Echt belazerij met hun producten, echt kermis of action spul.
Niet doen dus, en koop voor dit bedrag iets leuks in een normale winkel onder zicht dan krijg je waar voor je geld. Dit is wegsmijten van je geld.

(Mag gedeeld worden, graag zelfs, het behoed je voor een miskoop, als ik iets als positief ervaar zeg ik het maar ook als iets negatief is dus bij deze )

Sil

Als ze de Goodiebag gewoon terug nemen en ik mijn geld gewoon terug krijg !

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Its Beautiful over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Its Beautiful in behandeling genomen

Bericht van Its Beautiful

7 maanden geleden - Jammer genoeg lezen sommige klanten niet de hele beschrijving bij onze Mysterie Goodiebag. Hierin staat namelijk duidelijk( en in letters van gelijke grootte als de rest van de omschrijving), dat de inhoud van de Mysterie Goodiebags verschillend zijn en ook dat deze niet geretourneerd of geruild kunnen worden. Dat de inhoud wellicht niet voldoet aan de verwachting van een klant is iets dat wij helaas niet kunnen voorkomen. Wel staan wij garant voor de kwaliteit van onze producten. Deze zijn over het algemeen ook terug te vinden op onze site, met de verkoopprijzen erbij. Indien deze klant een kraslot koopt, kan zij ook niet klagen bij de kassa van de winkel over het niet winnen van de hoofdprijs. Ook na duidelijke uitleg in een mail over haar klacht blijft deze klant dreigen met het plaatsen van een negatieve reactie voor, naar onze mening, het feit dat zij niet de hele beschrijving heeft gelezen of heeft gedacht dat er in haar geval wel een uitzondering gemaakt zou kunnen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door silliebillie