Klacht: waardelos service

op 22 mei 2018 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Geachte relatie,

Tot en met heden geen enkel rectie van jullie gehad, niet eens de moeite te doen om even te laten weten wat de status is van mijn retour zending. Ik ben nu helemaal klaar met jullie. Garne onmidelijk mijn geld retourneren. Ik hoef jullie spullen niet eens te krijgen. Jullie service is waardelos en omgaan met klanten verschikelijk. Het is te erg van worden dat ik meer dan een week moest wachten voor de eerste bestelling en jullie namen niet eens de moite om mij te laten weten dat de zending in behandeling was. Pas nadat ik jullie een bericht heb gestuurd kreeg iemand ineens door om mij te informeren dat jullie later zending gaan versturen wegens lange levertijd van een artikel. Vervolgens heb ik binnen enkele dagen de spullen geretourneerd (afgeleverd op de DHl depo locatie)en krijg alweer geen enkele reactie van jullie, zelfs nadat ik al twee mails heb gestuurd en meerdere malen dhl benaderd. Jullie laten ook niet weten of de omruiling welke ik heb gevraagd plaats kan vinden.Kortom jullie vragen onmidelijk betaling maar doen niks om alles snel te afhandelen en eerlijk stelen het geld van klanten. waarschuwing voor nieuwe klanten om helemaal geen bestelingen te doen bij Pabo, anders zijn ze hun geld kwijt. Oplichters.

geld terug en volledige excuses

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 07 september 2018 om 12:41 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door esclarmondee