Klacht: waardeloos product: Taft irresisteble power, grooming creme.

op 02 januari 2018 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Normaal gebruik ik carbon force fiber past. Prima product! Omdat de titel heel wat belooft, ‘onweerstaanbare kracht’, dacht ik, laat ik dit product eens gebruiken. Nouuu… Je haar staort in als een mislukte plumpudding en is niet meer te reanimeren! WAT EEN TROEP, maakt totaal niet waar wat de titel suggereert!

Als ik ter compensatie een potje Carbon force krijg toegestuurd.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

11 maanden geleden - Geachte mevrouw van Dreumel, Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren. Wij hebben u een e-mail gestuurd via info.cosmetics@henkel.com. Gelieve alle vragen te beantwoorden, zodat wij uw dossier kunnen vervolledigen alsook een gepaste antwoord/advies kunnen aanbieden. Wij danken u alvast voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Henkel Beauty Care

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 13 februari 2018 om 12:47 geantwoord

Geachte mevrouw van Dreumel,

Op 3 Januari 2018 hebben wij u een e-mail gestuurd. Tot op heden hebben wij geen antwoord ontvangen, mogen wij u vriendelijk vragen om ons een e-mail te sturen.
Indien u geen gevolg wenst te geven aan uw klacht, gelieve dit te bevestigen per e-mail zodat wij u klacht kunnen afsluiten.

In afwachting van uw reactie.

Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door Danananananana