Klacht: Waardeloos personeel Mysteryland!!

op 29 augustus 2017 over Paylogic in de categorie Betaalsystemen

Zaterdag bij Mysteryland geweest. Ik had een camping ticket gekocht en verwachtte dus een camping bandje te krijgen. Arrogante jongeman aan de deur met een paylogic shirtje aan verteld mij even dat ik niks te zoeken heb op het campingterein als ik daar niet blijf slapen en dus maar een weekend bandje om moet doen. Pardon? Ik heb betaald voor een camping bandje en wil dus ook een camping bandje en geen weekender!!
Want wie weet wil ik nog even de camping op voor een feestje.
Meneertje dreigt mij vervolgens eruit te zetten als ik het weekend bandje niet gewoon aanneem!! Belachelijk! Erg arrogant en niet-klantvriendelijk! Geen enkele uitleg gehad over waarom ik niet gewoon het bandje kon krijgen waar ik voor betaald had! PAYLOGIC! Doe aub wat aan de brutaliteit van jullie personeel want dit mannetje had mijn dag goed verpest.
Was trouwens bij ingang noord, blonde jongen van ongeveer 1.65/1.70 met een zwart shirtje met in het oranje Paylogic logo erop. Hij verleende assistentie aan de kaartenscanners. Wou zijn naam ook niet doorgeven helaas!

- Spreek de desbetreffende persoon aan op zijn onvriendlijke gedrag en dat die zich minder hoogmoedig moet gedragen! Zulke medewerkers wil je niet als visitekaartje van het bedrijf!

- Vergoeding prijsverschil campingticket/weekender

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paylogic

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paylogic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ayka