Klacht: Waardeloos huis

op 04 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Wij hadden van een jong stel zonder annuleringsverzekering een vakantie overgenomen. Was allemaal nogal onverwacht, maar er werd gesproken over een luxe cottage voor 8 personen op het park Parelstrand in Lommel. Begrijp ons goed, over alle voorzieningen hebben wij niet zoveel klachten. Het is een eenvoudige camping en onze kleinkinderen hebben zich vermaakt. Echter: het is geen luxe huisje. Dit kun je niet eens aan ieder aan asielzoekers! Slechte vloer, slechte badkamer, 1 verouderd toilet. De keuken, geen vries vak, geen oven, kapotte magnetron, doorgezakte banken, slechte matrassen, slech slecht slecht! Dit kun je niet verhuren voor zoveel geld!

Als die huisjes worden afgebroken en er echte luxe voor terugkomt. Jonge gezinnen zoveel geld vragen voor een uitgeleefd hok, hoe durven ze!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joke bijl