Klacht: Waardeloos bedrijf

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 31 mei een Wasmachine besteld bij Bemmel & Kroon. De volgende dag kregen wij bericht dat hij binnen was en dat we via een transportbedrijf een bezorgdatum konden kiezen en dat hebben we op vrijdag 1 juni ingepland. Tussen 9.30 en 12.30 zouden ze hem brengen. Rond 10.30 zag ik ineens een mail van de firma DYNALOGIC dat er iets was misgegaan in de planning en ze zouden het in een 2e planning proberen te plannen. Mijn man gebeld om duidelijkheid te krijgen en uiteindelijk kwam de aap uit de mouw. Aangezien wij een extra service hadden genomen om de wasmachine naar zolder te brengen en de chauffeur alleen op de wagen zat, konden zij de service niet nakomen. Mijn man daarna gebeld met Bemmel & Kroon, om aan te geven wat het een domme actie was van het transportbedrijf DYNALOGIC…later zijn er teruggebeld door Bemmel & Kroon met excuses en dat ze hadden gebeld met het transportbedrijf en dat er was beloofd dat ze hem vandaag 3 juni zouden afleveren. Vooruit dan maar , nog een kans. Ik moet nu bij toch echt wassen en het is Pinksteren en kan niet langer wachten. U raadt het al …tussen 15.45 en 19.00 moest hij komen en om 15.30 wordt mijn man gebeld door Bemmel & Kroon, zij waren net gebeld door DYNALOGIC dat de deur van de wasmachine beschadigt is…WAT EEN WAARDELOOS BEDRIJF DAT DYNALOGIC…smoezen, smoezen en nog eens smoezen…Ze kunnen het gewoon niet aan…Zo onprofessioneel. ..Zie ook de vele andere klachten. Ik hoorde net van mijn overburen dat zij ook al een akkefiet hebben gehad met dat transportbedrijf via bol.com. ik raad bedrijven dan ook ten zeerste af om met zo’n waardeloos bedrijf als DYNALOGIC in zee te gaan. Bedankt hé DYNALOGIC !!!!!!!

Volgens Bemmel & Kroon kan de wasmachine nu op z'n vroegst doen donderdag geleverd worden, maar dat gaat veel te lang duren en al die onzekerheid met leveren. Hij is nu geannuleerd en als het goed is komt de firma EP uit volendam rond 18.00 een wasmachine brengen. Als dat zo is dan chapeau voor de firma EP uit Volendam?

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:26 geantwoord

Geachte Mevr. van Weenen,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Excuses hiervoor! Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:39 geantwoord

Na 1,5 maand een antwoordt waar je ook niets mee kan.

Had dan geen antwoord gegeven.
Serieus een klacht oplossen doe je binnen een week.

Ik neem aan dat jullie het geen bal interesseert.

Waardeloos bedrijf dynalogic.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolcan25