Klacht: Waardeloos bedrijf

op 27 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 27-08 08:32 kreeg ik netjes mijn smsje dat er om 09:00 een bezorger langs zou komen. Goed geregeld!

Wel zou het dan fijn zijn. Dat wanneer ik in de tuin zit(Waar ik de bel,kloppen,brievenbus hoor), En er opeens iets door de brievenbus gegooid word. Ik de kans krijg om de bezorger nog aan te spreken.

Ik ben direct het gene uit de brievenbus gaan pakken. Maar de bezorger was al weg. ZONDER te kloppen of te bellen, waar ik 100% zeker van ben.

Mevrouw van de klantenservice zei dat dit absoluut niet waar was. En dat ze zeker wist dat er geklopt/gebeld zou zijn. Ook was het niet mogelijk vandaag nogmaals te bezorgen, wat ik erg slecht vind. Gezien onze woning naast de A12 ligt, en de bezorger daar vast nog wel langs komt. Neem je verantwoordelijkheid.

Ik vind dit echt echt echt HEEL slecht van jullie. En zal dit zeker aankaarten bij Wehkamp.

Wanneer het bedrijf WEL aanbeld. En hun verantwoordlijkheid neemt het pakketje alsnog af te leveren.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 30 augustus 2016 om 12:42 geantwoord

Geachte heer Kraats,

Uiteraard begrijp ik hoe vervelend het is dat uw langer op uw bestelling heeft moeten wachten dan verwacht!
Onze koeriers mogen nooit zonder toestemming een stop afmelden en hierom heeft hij dan ook contact opgenomen met zijn leidinggevende. Zijn leidinggevende heeft hem uiteindelijk toestemming gegeven om uw stop af te melden. Ik heb uw klacht wel intern doorgezet zodat de koerier kan worden aangesproken op het feit dat hij niet meer zijn best zou hebben gedaan betreffende het aankloppen/aanbellen.

Onze oprechte excuses voor dit ongemak!

Gelukkig zie ik dat uw bestelling gisteren bij u is afgeleverd. Ik hoop dat we u in de toekomst wellicht mogen bewijzen dat het ook in 1 keer goed kan gaan.

Met vriendelijke groeten,

Kira