Klacht: Waardebon pabo twv 50 euro werkt niet.

op 16 juni 2017 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Beste, wij hebben een 2 bonnen gekocht ter waarde van 50 euro. We zijn deze uit het oog verloren waardoor een incassobureau is opgesprongen en wij nog eens 40 euro moesten betalen. Dit is dezelfde dag gebeurd. 2 foutieve waardebonnen toegestuurd gekregen. Meerdere malen gebeld naar vakantieveilingen en nu hebben ze de bon geannuleerd en hebben wij geen recht op ons product. Wanneer je het incassobureau betaald heb je recht op je producten .. wij hebben dit nooit gekregen en alles is geannuleerd op vakantieveilingen. Dit is oplichting

2 geldige waardebonnen voor pabo twv 100 euro. Wij hebben hiervoor betaald. Vakantieveilingen hebben alles geannuleerd en wij hebben hier zogezegd geen recht meer op.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pabo over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 23 juni 2017 om 17:33 geantwoord

Op dinsdag 20 juni hebben wij telefonisch contact opgenomen met de auteur van deze klacht. In dit telefoongesprek hebben we aangegeven dat dit in een klacht is over VakantieVeilingen. Pabo heeft pas invloed op het gebruik van de vouchers op het moment dat deze verzilverd zijn/worden.
Wij hebben geen inzicht in het betaal- en klantensysteem van VakantieVeilingen. Daarom hebben wij deze klacht doorgezet naar VakantieVeilingen. Zij hebben toegezegd dat ze volgende week contact met de auteur van deze klacht zullen opnemen.
We hopen dat deze twee partijen samen tot een goede oplossing kunnen komen.

Wij beschouwen hiermee deze klacht als afgehandeld.

Monique
Webcare Team

Heeft op 23 juni 2017 om 18:01 geantwoord

Er is een samenwerking tussen pabo en vakantieveilingen. De klacht is reeds gekend dus wij willen een compensatie van ons 90 euro dat wij hieraan verloren zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Oplichting vakantieveilingen