Klacht: Waardebon

op 28 december 2017 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar aanleiding van slechte service is mij een waardebon toegezonden, te besteden, 50euro. Het is alleen jammer dat de bijbehorende code niet geaccepteerd wordt.. Kreeg de bon voor de Kerst toegezonden en zag tot mijn verbijstering dat er meerdere beloftes niet zijn nagekomen die van langere tijd geleden. Ik heb het telefoonnummer gekregen van de aardige dame d, die mij dit aanbood en die zal ik zeker om opheldering vragen. Dit is geen gang van zaken. Zeer teleurstellend.

Gewenste Oplossing:

Dit moet natuurlijk zo snel mogelijk in orde komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door g.paludanus@upsmail.nl