Klacht: Waar zijn de Nescafe Espresso original sticks gebleven?!

Goegees op 02 februari 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Jammer dat u naast de verpakking ook de inhoud van de koffiesticks hebt veranderd. Al jaren een trouwe tevreden gebruiker van nescafe espresso, maar de nieuwe Nescafé Azera Espresso is echt niet te drinken. De smaak van de nieuwe sticks haalt het bij lange na niet bij de oude. Ook de geur is geheel anders.
Ik ben zeer ontevreden dat de espresso Original uit de winkel gehaald is.De vervanger is gewoon verschrikkelijk !!

Ik wordt tevreden wanneer de espresso Original terug is.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 06 april 2018 om 16:07 geantwoord

Beste Tamara,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het jammer vindt dat de NESCAFE Espresso uit het assortiment is.

Ik heb goed nieuws.
We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De NESCAFE Espresso potten komen ook weer terug in ons assortiment. We hebben alleen nog een precieze verkoopdatum.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door