Klacht: Waar is mijn pakje!!

op 25 juli 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin vorige week heb ik iets gekocht bij een dame en zou verzonden worden via Kiala. Haar nichtje heeft de order aangemaakt.Ik ontving keurig een traceernummer:
Mw. bracht pakje weg naar de winkel in Dordrecht.
Wat nu raar is dat bij traceren nummer ik lees dat pakje nog niet naar Kialapunt is gebracht. Meestal staat er dan op weg naar sorteercentrum.
Ik heb de winkel gebeld en kreeg de dame die het pakje aannam aan de lijn. Ze wist ervan en vertelde dat alle pakjes weg zijn gegaan.
Mijn vraag dan ook waarom kan ik online niet zien waar mijn pakje is!! Tot nu toe niets te zien.
Nichtje heeft ook geen bevestigingsmail van verzenden gehad.
UPS gebeld maar die kunnen niet naar pakjes Kiala kijken.
Lastige kwestie.
Kreeg van een UPS dametje Kiala mailadres maar die mails zijn nog niet beantwoord!
Winkel nog gebeld waar pakje naar toegezonden moet worden maar die hebben ook niets.
Erg vervelend allemaal en niet goed voor imago Kiala!!
Ze hebben zorg te dragen voor onze verstuurde pakjes.

Gewenste Oplossing:

Als ik Mail krijg dat mijn pakje aangekomen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Greet Van den Berg