Klacht: vuilnis laten staan

op 12 augustus 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

gisteren hebben ze het vuilnis niet mee genomen omdat er een kaartje op zat tot er verkeerde zakken in zouden zitten??
het was gisteren (11 aug.) afhaal dienst voor het groen dit zat ook in de containers (zie bijlage) het enige wat ik doet is een dunne plastic container zak in doet voor de bescherming tot die vuil word deze blijf na het ledige gewoon in de container zitten.
wij hebben direct gebeld en duidelijk gemaakt tot er geen verkeerde containers stonden (groen) mijn klacht staat onder nummer 2785132 bekend na veel gepraat over de juiste containers zouden ze nog langs komen om ze te ledige dit is niet gebeurd en zit nou met 2 volle containers ik ben daar niet tevreden over en had ook niet mogen gebeuren naar mijn mening heb ik juist gehandeld en zou graag de containers hebben geledigt

als ze geledigd zijn en tot ik niet elke keer meer hier over een klacht moet indienen als ik de juiste containers heb buiten gezet

m.vr.gr Ron v/d Kleij

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liska 64