Klacht: vuil

op 18 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden voor een week een chalet gehuurd we kwamen aan alles zat onder de honden haren tot de gordijnen aan toe.. kauwgom op de grond we zijn na de receptie gegaan en er kwam een schoonmaker zonder schoonmaak spullen uit eindelijk 2x met gloor zelf schoongemaakt de hele chalet ze zei de maneger komt maar die kwam niet uit eindelijk na 2 dagen hem pas gesproken en gaf etens bonnen ter compensatie dus wij daar een pizza besteld tot onze verbazing waren het gewoon pizzas uit een verpakking van dr oetker waar ze 8 euro voor vragen echt schandalig! De honden poepte voor onze deur paar keer in de hondenpoep gestapt werd er gezegt ja niks aan te doen wij kunnen niet overal op letten ik heb 400 euro betaald voor een week en mensen naast ons 150 ik vind dit echt zonder van me geld! We hebben echt een stress vakantie gehad nooit meer van me leven dat ik bij hun boekt!.

Gewenste Oplossing:

Een deel van me geld terug! We zijn echt schandalig ook behandelt op het park zelf!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 18 juli 2016 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van den Bosch, u heeft een verkeerd reservering nummer opgegeven. 1142 moet 1141 zijn. gelukkig kon ik u via uw adresgegevens vinden.
Wij hebben uw klacht aan de parkbeheerder doorgestuurd. Wij hopen u binnen 10 werkdagen te kunnen beantwoorden, gezien dit geen officiële site voor onze klachten is.

Heeft op 18 juli 2016 om 13:58 geantwoord

Nee klopt maar heb bij jullie ook al 3x een klacht gestuurd en niks gehoord dus daarom deed ik het nu via deze site en nou worden we wel gehoord.

Bericht van

8 maanden geleden - kunt u mij dan uw referentie nummer s van het klachten formulier doorgeven op naam van den Bosch is niets te traceren. Bij voorbaat dank en excuses voor het ongemak

Reactie van de melder van de klacht claudiadinand

8 maanden geleden - Heb ik niet heb de mail verstuurd op een dinsdag en niks terug ontvangen dat het in behandeling was of is heb ook niks gehoord.

Alle klachten die gemeld zijn door claudiadinand