Mijn Klacht:
Goedemiddag,
Wederom een bevestiging van het feit dat we er goed aan hebben gedaan Vrouw Telegraaf op te zeggen.
Al meer dan een jaar probeert mijn vader (80) van het blad vrouw af te komen wat hem ooit ongevraagd is toegestuurd.
Met elke rekening belde hij en vroeg hij om hiermee te stoppen. Echter zonder resultaat. Hoewel ik hierbij een keer aanwezig was werd mij verteld dat hij het blad nog nooit opgezegd zou hebben. Daarom heb ik zelf maar gebeld:
22 maart j.l. heb ik gebeld met Demi. Zij heeft toegezegd dat nu daadwerkelijk het abonnement is stopgezet en dat de bedragen retour gestort c.q. niet meer gefactureerd zullen worden.
Helaas wederom het bewijs dat de communicatie bij uw bedrijf nogal te wensen overlaat.
Ik hoop dat het lukt om dit af te ronden zoals toegezegd. Zo niet, dan zie ik graag een mail van u –zonder dat u mijn vader weer allerlei rekeningen toestuurt.
Vr.gr.
F. van der Vegt
Gewenste Oplossing:
als het afgerond is zonder nog facturen te sturen voor een blad waar nooit om gevraagd is
