Klacht: vrouw

[email protected] op 04 april 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Goedemiddag,

Wederom een bevestiging van het feit dat we er goed aan hebben gedaan Vrouw Telegraaf op te zeggen.
Al meer dan een jaar probeert mijn vader (80) van het blad vrouw af te komen wat hem ooit ongevraagd is toegestuurd.
Met elke rekening belde hij en vroeg hij om hiermee te stoppen. Echter zonder resultaat. Hoewel ik hierbij een keer aanwezig was werd mij verteld dat hij het blad nog nooit opgezegd zou hebben. Daarom heb ik zelf maar gebeld:

22 maart j.l. heb ik gebeld met Demi. Zij heeft toegezegd dat nu daadwerkelijk het abonnement is stopgezet en dat de bedragen retour gestort c.q. niet meer gefactureerd zullen worden.

Helaas wederom het bewijs dat de communicatie bij uw bedrijf nogal te wensen overlaat.
Ik hoop dat het lukt om dit af te ronden zoals toegezegd. Zo niet, dan zie ik graag een mail van u –zonder dat u mijn vader weer allerlei rekeningen toestuurt.

Vr.gr.
F. van der Vegt

als het afgerond is zonder nog facturen te sturen voor een blad waar nooit om gevraagd is

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 april 2018 om 13:23 geantwoord

Beste meneermevrouw Van der Vegt,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat ondanks de glossy VROUW opgezegd te hebben, uw vader wederom een rekening ontvangen heeft.

Volgens onze administratie is op 22 maart voor het eerst contact opgenomen met betrekking tot de beëindiging van de VROUW. Omdat één exemplaar van de nieuwe periode reeds was geleverd, bleef enkel een bedrag van 4,13 euro openstaan. Uit coulance zullen wij ook het resterend bedrag kwijtschelden en kun u de herinnering als niet verzonden beschouwen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op.

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door