Klacht: Vroegtijdig afbreken verblijf ivm drugsvondst door dochter

op 28 april 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Afgelopen maandag vertrokken wij voor een midweek naar Marina Beach in Hoek. Buiten het feit dat de accomodatie smoezelig was, gebeurde er het volgende: onze dochter van 3 jaar oud vond een xtc pil in de accomodatie. Ze stond al op het punt om de verpakking open te maken. Vervolgens hebben wij hier melding van gemaakt bij de receptie en werden wij door een zeer botte meneer van het Hoofdkantoor gebeld. Tja, een pilletje kon wel blijven liggen volgens hem en als ze hem zou hebben ingeslikt dan zou haar maagje maar leeggepompt moeten worden. Een volstrekt ongepaste reactie. Meneer stelde voor dat we dan naar een andere accommodatie mochten verhuizen, echter biedt dit dan geen garanties… Dit was dus geen optie. Volgende voorstel was een gratis drankje en een foto met koos matroos. Hier zijn we natuurlijk niet serieus op ingegaan. We gaven aan dat we per direct naar huis wilden gaan en vroegen om financiële compensatie. Dit was niet bespreekbaar met dhr. Schandalig! Vervolgens zijn we woe ipv vrijdag huiswaarts gekeerd.

Indien wij financiële compensatie ontvangen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bas-g