Klacht: Vriezer van nog geen 2 jaar stuk,

op 26 augustus 2016 over Horeca World in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij denken een deugdelijke product aan te schaffen. 3 550 liter vrieskisten van het merk Pelican a €449,- ex. btw.
Binnen nog geen 2 jaar gaat één van de 3 vrijzers al stuk. Er dient een onderdeel vervangen te worden dat duurder kost dan een nieuwe vriezer.
Horecaworld laat de technische dienst de uitspraak doen: dat er niks mee wordt gedaan. Ons probleem dus.
Daar laten ze het bij. We zijn het er niet mee eens. Ons is zojuist verteld te mailen over de klacht, want… communicatie geschiedt bij dit bedrijf enkel per mail.
Mailen hebben we bijna 2 maand geleden ook gedaan na telefonisch verzoek, zonder reactie.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als aan de wettelijke plicht, het leveren van een deugdelijk product, wordt voldaan.

Reparatie of vervanging voor een deugdelijk product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Horeca World over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door CCMkaspersijbom