Klacht: Vreselijke reis naar London

op 30 november 2016 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb onder staande klacht ingediend bij slangenreizen:

Beste heer, mevrouw,

Hierbij wil ik een klacht indienen over de busreis die ik afgelopen weekend heb gemaakt via jullie organisatie.

Vorige week wou ik een reis via jullie boeken maar dat kon niet omdat de datum die ik wou niet beschikbaar meer was en toevallig zag ik dat er via actie van de dag wel nog reizen beschikbaar waren voor 26 novemer.
Dus iik heb geboekt via actie vande dag en kreeg een mail van hun dat de reis via slangenreizen gaat en dat ik daar een bevestiging van zou krijgen, helaas niks gekregen. Op donderdag 24 november heb ik met jullie gebeld en ik kreeg een mevrouw aan de lijn die in eerste instantie niks kon vinden maar ze zou er achteraan gaan en mij op de hoogte brengen. Ik had niks gehoord en heb weer terug gebeld ik kreeg weer een andere mevrouw aan de lijn en die kon ook niks vinden en die vroeg me even te wachten want ze zou het navragen helaas werd er opgehangen. Dus ik heb weer voor de 3e keer gebeld en kreeg ik Rik aan de lijn die heeft meteen al gezegd dat het noet door gaat en dat ik me geld terug zou krijgen en dat het nooit goed gaat via actie van de dag. Dus heb ik weer actie van de dag gebeld en die zeiden weer dat slangenreizen altijd overboekingen doen. Volgende dag kreeg ik alsnog en bevestiging dat ik mee zou gaan naar london dus ik was blij maar belde voor de zekerheid en kreeg ik weer Rik aan de lijn die vertelde dat het niet doorging omdat ze de bevestiging sturen zodat ik mijn geld terug kan krijgen echt. Maar hij zou kijekn of hij nog wat kon regelen. In de middag werd ik gebeld dat er toch nog plek was en dat we meekonden naar london dus dat was wel goed nieuw.

In de avond waren wij gewoon op tijd en er stond een bus van “belgium sightseeing” op ons te wachten. Het was zeer zeker niet een luxe touringcar zoals in jullie informatie aangegeven staat. We vertrokken een half uurtje later en het werd steeds kouder en kouder in de bus. De microfoon deed het ook al niet dus we wisten eigenlijk helemaal niks.

Om half 8 kwamen we aan in London en de bus chauffeur bleef maar rondjes rijden en er werd natuurlijk niks gezegd. Toen stopte de bus bij Victoria embankment midden op de weg en we moesten uitstappen de chauffeur zei dat we om 19.00 uur engelse tijd en 20.00 uur nederlandse tijd weer vertrekken En dat we dus opgehaald worden bij de uitstap plaats. Hij liet geen nummer of iets achter en had zelf ook geen nummer van iemand mocht er vertraging zijn of zo. Hij is gaan slapen.

Wij waren er netjes rond half zeven en er was nog geen bus te bekkenen, geen probleem wij waren iets eerder. Wij hebben uiteindelijk 2 uur in de kou gewacht midden op de kade omdat er ook helemaal niks was geen cafe geen restaurant helemaal niks. Ik belde met het noodnummer van slangenreizen en Kay nam op heel chagarijnig omdat meerdere mensen hem al hebben gebeld natruurlijk, volgens Kay was het normaal want het is London zei hij dat moet ik weten!! Maar ik ga er ook vanuit dat de chauffeur dat ook weet en dat hij eerder vertrekt om op tijd te zijn. Kay begon tegen mij te schreeuwen en toen werd ik boos natuurlijk en ik zei hem ook dat de chauffeur er rekening mee moet houden dat het misschien druk is en als de chauffeur nou 10 min te laat is en netjes zijn excuus aanbied prima maar hij stopte ook nog eens midden op de weg tussen rijdende auto’s in op de verkeerde plek die niet zichtbaar was dus iedereen moest er ook ng eens heen gaan rennen en geen verklaring of excuus.

Wij hebben dus uiteindelijk 2 uur gewacht in de kou je kan nergens heen omdat je bang bent dat de bus komt en weer werg gaat. Daarbij is het zo als wij te laat zouden zijn de bus gewoon vertrekt, andere collega van slangenreizen was er wel om 7 uur en 2 meiden waren te laat de bus is gewoon vertrokken dus onze chauffeur heeft die meiden meegenomen omdat er toevallig nog plek was. Wij hebben ook daarma 10 uur lang in de kou gezeten in de bus de chauffeur had ook nog iets van een ventilatie aan staan die heel veel koude wind blies dus het was gewoon echt niet normaal koud in de bus.

Op de tussen stop probeerde de chauffeur het nog een beetje sgoed te praten dat hij meteen de bus naar de garage moet brengen van zijn baas omdat niks het deed. Dat soort dingnen controleer je voor vertrek en niet pas als je in London bent.

Ik vind de organisatie verschrikkelijk, mijn man is diabeet en erg ziek geworden het was voor ons een verschrikkelijke reis en alles wat in de informatie staat is gewoon niet waar. Daarbij is er een noodnummer en dan verwacht ik dat we netjes te woord worden gestaan en niet een of andere mafkees die lekker warm thuis zit tegen mij gaat zitten schreeuwen en zeggen dat ik het maar moet accepteren omdat het London is!! Ik wil gewoon een persoonlijk excuus van die Kay. En hij moet beter een andere baan gaan zoeken want hij niet met mensen omgaan, hij had mij ook gewoon netjes te woord kunnen staan ik ben al bevroren en geiriteerd maar tegen mij schreeuwen dat het Londen is en dat ik daar rekening mee moet houden belachelijk ik moet dat niet de chauffeur moet dat doen.

Daarbij wil ik mijn geld terug omdat dit niet een reis was dit was gewoon hel, ik heb al contact gehad met Radar en die hebben mij verteld dat ze zeker hier iets mee kunnen doen.

Dit is het antwoord wat ik kreeg:
Geachte mevrouw Kasmi,

Hartelijk dank voor uw e-mail op 28 november jl..

Wij betreuren het dat u dit ongemak heeft ondervonden wat betreft uw reservering. Door een overboeking was het helaas niet mogelijk om de reis te maken, gelukkig hebben wij er uiteindelijk voor kunnen zorgen dat u de reis gewoon kunt maken.

De chauffeurs geven geen mobielnummer aan de reizigers, dit omdat zij verplicht 9 uur rust moeten nemen na de heenreis. In noodgevallen kunt u altijd het noodnummer bellen welke in de reisinformatie en voorwaarden staat.

Het is zeer spijtig dat de chauffeur later dan gepland is gearriveerd en u hiervan niet op de hoogte bent gebracht. Als bedrijf staan wij voor professionaliteit en servicegericht handelen. We doen er alles aan om de kwaliteit van onze reizen te waarborgen.
Onlangs hebben wij contact gezocht met de desbetreffende collega van de nooddienst om dit in de toekomst te voorkomen. Hij is aangesproken op zijn gedrag en zijn handhaving. Onze excuses voor het ongemak dat u hieraan heeft ondervonden.

Voor het ongemak bieden wij u graag een unieke kortingscode aan t.w.v. €15,-: SLR/2016/104781. Deze kortingscode is een jaar geldig en kunt u verzilveren op al onze reizen. Het gehele reisaanbod kunt u bekijken op onze website www.SlangenReizen.nl.
U kunt uw kortingscode bij het maken van de boeking vermelden bij stap 3 ‘Heeft u een kortingsbon of speciale actiecode?’, het bedrag zal in mindering worden gebracht in het prijsoverzicht.

Hopend u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten tijdens een van onze reizen.

Mocht u verder nog vragen hebben, vernemen wij dit graag.

Team Slangenreizen
Afdeling klachtenafhandeling

Ik heb hun nog gebeld ze hebben gewoon het lef om te denken dat ik nog met hun mee ga reizen ik heb gewoon een stom rot mailtje terug gekregen die helemaal niks voor mij betekent. Het is gewoon een standaard kopieer mailtje die ze voor elke klacht gebruiken.

Ik wil mijn geld terug dit was een werschrikkelijke reis.
Ik hoop dat jullie iets kunnen doen het zijn namleijk gewoon oplchters, zoals in hun beschrijving en info staat zo is het helemaal niet.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moun78