Klacht: Vreselijke aftersales.

op 26 september 2016 over TopRC in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht voor mijzelf een onderdeel voor mijn drone omdat deze defect was, en ik opzoek was naar wat nieuws. Al snel vond ik Top-RC die het product dezelfde dag nog kon leveren! Wat wil je nog meer? Dag erop was er namelijk een challenge. Ik bestelde zorgvuldig mijn onderdeel… Maar postbezorger? Nee hoor, nooit gezien. Ik mailen naar Top-RC, en die kwam pas morgen.. Helaas Challenge gemist. Jaartje wachten dan maar.
Ik vroeg me af, kan ik het geld terugkrijgen voor de “Zelfde dag levering”..

Gemaild, ze zouden het geld overmaken.. Nooit gebeurd, nooit wat verder van hun vernomen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het geld terugkrijg van mijn extra gemaakte kosten voor "Dezelfde dag geleverd."

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopRC

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopRC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vliegtuigfan