Klacht: Vreselijk weekend

op 17 september 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Bij aankomst kregen wij te horen dat wij in een ander huisje terecht konden omdat het snachts veelste koud zou zijn.
Daar waren wij zeer tevreden over, een perfect plekje. Gelijk tegen over het speeltuin / supermarkt. Helemaal top.
Totdat wij aankwamen bij ons huisje.
Oostappengroep riviera beach huisnummer 302.
Tot onze verbazing was de prullenbak nog helemaal vol.
Dit hoort toch bij aankomt niet zo te zijn ?
Het was heel koud in ons huisje.
Wij dachten laten wij de verwarming eens aan doen..
Maar nee hoor die doet het niet. KOUDDDD
ook hadden wij geen warm water en moesten wij dus koud douche.
Ik heb gelijk de receptie aan de telefoon gekregen.
Er kwamen 2 mannen die zelfde avond nog.
Ze kregen het niet voor elkaar dus de dag daarna moesten wij ons maar weer melden bij de receptie om 9 uur. Hier sta je niet op te wachten.
Bij de receptie kregen wij te horen dat er iemand kwam.
Die gene is geweest bij ons huisje. Hij zei het is een klusje ik kom zo weer.
Vervolgens is hij noooit terug gekomen. En daar wacht je op?????
En dus WEER naar de receptie om WEER ons verhaal te doen.
Ze konden ons niet helpen, het enige wat ze konden doen is ons een gratis kopje koffie te geven van het huis, hiermee zijn wij natuurlijk nog steeds niet tevreden over.
Elke dag mensen in ons huisje van de camping omdat alles zo vreselijk is.
Waar blijft onze privacy??????
En dan hebben wij een kind hier van 6 jaar die het heel koud heeft elke avond met een dikke deken om. Slapen met een trui omdat die kaggel het niet doet.
Ondanks.. wij hebben een vreselijk weekend gehad.
Heel weekend koud gehad en daar betaal je voor.
Vervolgens hele vieze borden , heb overal fotos van gemaakt.
Bestek vies glazen vies!
Wij gaan echt met een vreselijk gevoel naar huis. Wij keken hier zo naar uit maar helaas heel anders afgelopen.
Ook in het speelhuis binnen allemaal lekkage. Er word een emmer onder gezet en totdat wij weggaan staat die er nog plus heel de vloer helemaal nat.. en daar rennen kinderen??????
Veiligheid????
Ook geen bereik in het park.. veiligheid??? Wat als er wat is???
Heel af en toe kon ik bellen.
Ik hoop echt dat jullie met een oplossing kunnen komen, want dit kan zo niet! Betaal ik hier voor?

Nieuwe vakantie / geld terug

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nschut96@live.nl