Klacht: Vreselijk park

op 14 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

24 juli tm 4 augustus hadden wij een vakantie geboekt voor een verblijf in een mobile home voor 4 personen. Bij aankomst was de caravan niet schoon. Voor de caravan staan wachten tot het schoongemaakt werd. Tevens zat er een mierenplaag en werkte de tv amper. Wij hebben het park even verlaten zodat het opgelost kon worden. Bij terugkomst hebben ze de hele caravan vol pesticiden gespoten en hing er een zware wasbenzinelucht. Op naar de receptie want hierin gaan we niet slapen.
Konden een midweek in een andere caravan. Dit is natuurlijk geen redelijke oplossing maar oké, we moesten toch slapen. Pasje meegekregen en werkte al niet bij de slagboom. Doet ie het wel bij de caravan? “Ja hoor” werd er gezegd. Niet dus, weer naar de receptie gebeld en moesten wachten tot er iemand kwam. Moesten toch ook weer terug naar de receptie voor nieuwe pas. ’s avonds dik lawaai van dat drakennest. Werd gewoon de caravan uitgedreund. Onze dochter van 4 kon niet slapen.
Volgende dag toch terug naar de originele caravan aangezien ingepakte spullen in het midden van de caravan niet voelt als vakantie.
Geur rook je nog minimaal en ramen maar open gezet. TV werkte nog altijd amper. Werd gezegd dat dit niet beter kon en daar moesten we het mee doen.
Na 3 avonden die enorme herrie zijn we weer naar de receptie gelopen. De parkmanager heeft ons te woord gestaan en was totaal niet van plan ons te helpen. Zelfs in de computer kijken was teveel. Wij moesten ons kind ’s middags maar op bed doen en het was correct dat zij met deze herrie onze slaaptijden bepaalden. Kortom we hadden pech.
Halverwege kwam ook die mierenplaag terug in alle hoeken. Spuiten was geen optie want inmiddels had ik een allergische reactie en nog steeds slik ik antihistamine.
De TV heeft de hele vakantie niet fatsoenlijk gewerkt.
Tijdens een wisseldag heeft de receptie ook vrolijk nieuwe gasten naar onze accommodatie gestuurd incl werkende keycard. Vreemde mensen hadden dus toegang tot onze caravan!!! Er werd geklopt maar ik was bezig met mijn dochter en mijn partner was in de “badkamer”. De deur ging open en direct weer dicht. Vanuit het raam zagen we nieuwe gasten. Weer naar de receptie, foutje was hun reactie. Grove fout zeg maar! Je geeft mensen toegang tot onze spullen en als er iets weg is kun je dus geen braaksporen vinden.
Wij zijn zo ontzettend boos!!!

Wij willen gecompenseerd worden voor de tekortkomingen, alle kosten die we gemaakt (telefoonkosten/medicatie etc) hebben en het leed. Een gratis weekend/midweek hoeven we niet.
Wij hebben betaald voor een mobile home waarbij tv aangeboden werd. Deze functioneerde niet. En een mierenplaag behoort ook niet tot de inboedel. €350 lijkt ons redelijk.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

Reactie van de melder van de klacht C. Visser

1 maand geleden - Ik krijg een mail van klacht.nl dat Oostappen mijn klacht niet in behandeling wil nemen. Absurd!! Oostappen is in gebreke gebleven (geen accommodatie leveren volgens normen) en zal ze daar dan juridische stappen voor moeten ondernemen en met onze verzekering overleggen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Visser