Klacht: Vreemde mails

op 12 juni 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Na mij te hebben aangemeld voor huurwoningen.nl heb ik mij dezelfde dag nog bedacht en de volgende dag contact opgenomen. Gezegd dat ik mijn aanmelding wens te cancelen en ik geen gebruik wens te maken van hun diensten. Ze zeiden dat dit prima was en aangezien ik er zo snel bij was, ging ik ervan uit dat de betalingsplicht was komen te vervallen. Vervolgens krijg ik na geruimte tijd echter allemaal mails binnen van stopdeeurwaarder

Er liep een aanbieding op t moment dat ik mij aanmeldde, 9.95 voor een maand lid. Dit zijn fe enige kosten waarvan ik akkoord ga te betalen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningen.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 19 juni 2017 om 10:42 geantwoord

Goedemorgen Jessica,

Ik heb het e-mailadres door ons systeem gehaald, je hebt bij ons een premium account gehad in 2015. Je hebt het account toen netjes binnen de gratis periode uitgeschreven. Dat betekend dat er geen betalingen gedaan zijn aan Huurwoningen.nl.

Door het benoemen van StopDeDeurwaarder vermoed ik dat je een aanmelding hebt gedaan bij een ander bedrijf, wij maken namelijk geen gebruik van de diensten van StopDeDeurwaarder.

Wellicht kan je contact opnemen met StopDeDeurwaarder om te vragen bij welk bedrijf je de aanmelding gedaan hebt. We hopen dat het snel word opgelost!

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Verontwaardigdmens