Klacht: Vreemde herinnering, handelingen uiterst merkwaardig

op 08 mei 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik heb het blad C’T al meer dan 10 jaar. Al een aantal jaren komt het regelmatig voor dat Abonnementenland een zogenaamde herinnering stuurt, daarbij een zeer korte betaalperiode hanteert, maar eerder nooit een rekening heeft gestuurd. Na die korte “herinnering” komt er direct een aan hen geligneerde deurwaarder met een brief en substantiële verhoging.

Ik heb dit nooit eerder met enige rekening of andere betaling gehad, het komt echter elk jaar bij de rekening van Abonnementenland voor. Heel vreemd en ik denk dat dit niet toevallig is en dat ik geen rekening over het hoofd heb gezien. (Dat gebeurt namelijk nooit). Het riekt naar intimidatie en oplichting.

Deze praktijken moeten stoppen. Misschien moet C\'T / F& L maar overstappen naar een ander bedrijf.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 11 mei 2017 om 15:10 geantwoord

Geachte heer Achterberg,

Dit komt omdat de betaalwijze stond op digitale email factuur. De eerste factuur komt digitaal. Dat hebt u waarschijnlijk nooit opgemerkt. Wij hebben de betaalwijze nu aangepast naar acceptgiro. U kunt ook kiezen voor een automatische afschrijving. Is ook nog eens goedkoper. In dit geval € 2.50

Hopende u hiermede voldoende van dienst te zijn geweest.

Abonnementenland.

Alle klachten die gemeld zijn door CTlezer